środa, 14 października 2015

Facebook marketing

Znacząca cześć działań e-marketingowych to działania f-marketingowe, Facebook jest ważną przestrzenią aktywności przedsiębiorców na rynku B2C.

Celowosć dziłań marketingowych na Facebooku.
  • Budowanie wizerunku firmy - Wizerunek nowoczesnej i przyjaźniej firmy 
  • Poznanie swoich konsumentów - Dopasowanie produktów/usług do potrzeb zmniejiajacego sie społeczeństwa
  • Budowanie marki - Mało znane marki - wzbudzanie pozytywnych emocji. Stabilne marki - budowanie zaangażowania emocjonalnego i lojalności.
  • Promowanie idei/pomysłu - Działanie wraz z klientem dla dobra wspólnej pracy
  • Promowanie produktów firmy - Reklama bezpłatna i płatna, konkursy, social gaming.
  • Propagowanie swojej twórczosci - Zaagażowanie i zwiatek emocjonalny z marką
  • Przekazywanie informacji - Budowanie systemu rekomendacji. 


Profile przedsiębiorców na Facebooku i ich oddziaływanie reklamowe są skuteczne w promowaniu produktów/usług oraz budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Aby założyć fanpage, przedsiębiorstwo lub marka muszą zarejestrować się na Facebooku i zaakceptować regulamin portalu. Oznacza to m.in. że przedsiębiorca zobowiązują się do niestosowania praktyki "kupowania fanów" za pieniądze. Prowadzenie serwisów reklamowo-informacyjnych wymaga od przedsiębiorstw:
  • budowania społeczności;
  • aktywnosci, czyli stałęgo wysyłania informacji do fanów;
  • systematycznosci;
  • skupienia się na działaniach informacyjnych reklamy, a nie na sprzedaży.
Na Facebooku widoczne są profile reklamowe zarówno o charakterze informacyjno-rozrywkowym, jak i wizerunkowo-sprzedażowym.

12 komentarzy:


  1. http://www.grodzkimarketing.pl - blog o biznesie i marketingu

    Tworzenie stron www, coaching biznesowy oraz relacji damsko-męskich, kampanie reklamowe, pozycjonowanie stron i szkolenia z projektowania stron www oraz projektowania gier komputerowych.


    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie reklama w internecie jest bardzo istotnym aspektem aby dobrze reklamować naszą firmę. Z tego co ja mam wiedzę to również pozycjonowanie stron SEO http://www.gdansk4u.pl/pozycjonowanie-stron-www/ ma swoje wielkie zacne zalety. Również moja strona wcześniej była pozycjonowana i cały czas do tej pory są widoczne fajne efekty działań SEO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twierdzę, że obecnie warto reklamować się głównie w sieci. Reklama w sieci jest tania i naprawdę skuteczna (jeśli zostanie skierowana do odpowiednich użytkowników). Szukając informacji na temat reklamy w sieci, proponowałbym zajrzeć na portal internetowy http://adnext.pl/onas/content-marketing/ który jest poświęcony reklamie internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, żeby wdrożyć bardziej efektywną kampanie marketingową w firmie warto przemyśleć skorzystanie z nowoczesnej technologii która oferuje konkretne oprogramowania dla biznesu - https://craftware.pl/dla-biznesu/rozwiazania-dla-biznesu/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie nigdy nie zastanawiałam się nad tym, aby promować moją stronę www poprzez portale społecznościowe. Na ten moment najbardziej odpowiada mi pozycjonowanie i właśnie na tym się skupiam. Dlatego również bardzo chętnie pozyskuję mocne linki https://www.zgred.pl/zgredia/jak-zdobyc-mocne-linki-do-strony/ gdyż to jest bardzo ważny element.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim mniemaniu także pozycjonowanie stron jest całkiem ważnym procesem i kiedy zależy nam na promowaniu firmy to warto jest go wprowadzać. Niedawno ukazał się fajny artykuł https://www.telewizjaolsztyn.pl/wiadomosci/s/8570,pozycjonowanie-stron-co-warto-o-nim-wiedziec gdzie można przeczytać o samych superlatywach pozycjonowania strony www. Uznaję oczywiście taką reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli posiadacie własną stronę internetową to koniecznie musicie wejść sobie na stronę https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/optymalizacja-strony-www-pod-katem-seo/ i na niej znaleźć szczegóły związane z optymalizacją strony pod kątem seo. Myślę, że jak najbardziej dowiecie się ważnych i podstawowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł. Mam nadzieje, że dodasz go niebawem, ponieważ chętnie poczytałbym coś nowego. Pozycjonowanie jest również ważne i informacje na ten temat możecie znaleźć na https://www.nowapozycja.pl/pozycjonowanie-stron-lodz/

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie pozycjonowanie własnej strony internetowej to jeden z lepszych sposobów ukazania swojej witryny innym użytkownikom internetu. Jeśli pojawisz się wysoko na frazach, które są odpowiednio dobrane to Twój serwis, czy też blog rzecz jasna będą się same "nakręcały". Warto poczytać http://omnisoft.pl/jak-osiagac-wysokie-pozycje-w-wynikach-wyszukiwania/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadząc własną firmę stale trzeba pozostawać w tych social mediach, aby zdobywać nowych klientów i aby przedstawiać im swoje usługi. Może zerknijcie sobie na stronę https://tearsofjoy.pl/kopalnia-wiedzy/jak-samodzielnie-zrobic-audyt-social-mediow aby posprawdzać, jak wygląda prowadzenie social mediów i wykonywanie ich audytów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety jeszcze nie miałem okazji aby korzystać z takich form reklamy ale może kiedyś się do nich przekonam. Ja u siebie stosuję reklamy push i jak czytałem na stronie https://push-ad.com/blog/zbieraj-leady-korzystajac-z-powiadomien-web-push/ to faktycznie one są w stanie pozyskać sporo nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie nie korzystałem z takiej formy reklamy więc ciężko jest mi się na jej temat w ogóle wypowiedzieć. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdzi się na pewno pozycjonowanie stron. Polecam przeczytać https://e-biznes.pl/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy?k=wp&r=2020 gdzie dokładnie opisano to jak pozycjonować sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń